Авточасти / Уплътнение предно стъкло

Често задавани въпроси

За колко време ще получа поръчаните части?

Поръчаните продукти които са налични на склад ще получите до 24 часа. Ако продуктът не е наличен на склад и е с предварителна поръчка или външна доставка ние ще ви уведомим предварително.

Как мога да заплатя за направена поръчка от онлайн магазина ?

1. Плащане при доставка ( наложен платеж ). ALOCHASTI.BG работи с куриерска фирма "ЕКОНТ " и изпраща всяка пратка с автоматично включена опция за преглед. 2. Плащане по банков път . Заплащането на дължимата сума се извършва чрез банков превод в указаната от ALOCHASTI.BG банкова сметка. При получаване на стоката не дължите плащане на куриера. 3. Получаване от физически магазин на ALOCHASTI.BG. Заплащането се извършва в брой или с карта на каса в обект на ALOCHASTI.BG. Ако искате да платите чрез банков превод, Вие ще получите проформа фактура на стойността на поръчката. Като превода следва да се извърши на следната банкова сметка: > Обединена Българска Банка > Титуляр: Курт Гроуп ЕООД > IBAN: BG74UBBS80021037432550 > BIC: UBBSBGSF > Основание: Плащане по проформа ф-ра... ( изписа се номерът на фактурата ) При поръчка на оригинални части или части без право на връщане се изисква капаро/предварително предплащане .

Искам да върна продукт. Как мога да го направя ?

Клиента има право да се откаже от получената стока в срок от 14 работни дни от датата на получаване на стоката. За да бъдат върнати обратно закупените продукти , задължително УСЛОВИЕ е те да бъдат в изряден търговски вид, без да са използвани и без да е нарушена целостта на опаковката. Продуктите трябва да отговарят задължително на вида, в който клиента ги е получил. На връщане НЕ подлежат продукти, които не отговарят на тези условия. При връщане на закупена стока по желание на клиента , съгласно чл. 55. от Закона за защита на потребителите, транспортните разходи за изпращането и застраховката са за сметка на клиента и не се възстановяват.

Мога ли да откажа поръчка?

Да, поръчка може да бъде отказана. Единственото условие е да бъде отказана преди да бъде предадена на куриер. След това отказването е невъзможно.

Рекламация

Всяка стока може да бъде рекламирана в установения срок на производителя. За целта се попълва протокол от лицензиран автосервиз, в който е монтирана стоката . Стоката заедно с протокола се изпраща при производителя, който в срок до 30 работни дни трябва да представи решение дали одобрява рекламацията и дали ще възстанови заплатената сума или ще извърши замяна на стоката с нова. Рекламации за повредена по време на транспорта стока, се разглеждат само въз основа на протокол за рекламация, изготвен в присъствието на куриера. В случаите, когато онлайн магазин ALOCHASTI.BG няма вина за възникнала рекламация, разходите по обратната пратка са за сметка на клиента.

Предлагате ли части втора употреба?

Предлагаме само нови продукти с сертификат за произход и гаранция.

Какво трябва да направя, ако имам оплакване ?

Ако имате оплакване ,моля, посетете раздел "КОНТАКТИ" . Бихме искали да получим обратна връзка от Вас, за да подобрим нашето обслужване.

logo